søndag 20. mars 2011

14/03 Mandag
Var det litt kaldt pluss at det fremdeles regnet så vi tok ikke sjansen på å mure. Så det ble så vi gjorde det vi kunne gjøre inne så vi var verdige med det vi skulle gjøre inne inntil videre og maleren kunne komme inn. Så vi fylte alle hullene der elektrikeren og rørleggeren hadde slisset inn ledningene og rørene sine i veggen også støpte jeg det ene dusjhjørne gulvet og når vi skulle starte på det andre ringte Dennis og sa at vi måtte reise og legge fliser på et vaskerom som hastet, så da var det bare å pakke sammen å reise.






15/03 Tirsdag
Reiste vi for å legge ferdig resten av flisene på gulvet før vi igjen reiste til huset for å starte med å sette opp HAKI stillaset siden det ble så vi måtte gjøre det selv. Vi rakk å sette opp på den ene gavlveggen, siden vi ikke orket å starte med å sette opp på den andre siden når det bare var igjen en halv time så vi fylte igjen noen flere av hullene etter elektrikeren og rørleggeren før vi så tok kvelden.

16/03 Onsdag
Startet vi med å sette opp det andre stillaset før vi hadde oppa ca så mange blokker vi regnet med at det kom til å gå på vær side. Etter det støpte Jonas det andre dusjhjørne gulvet mens jeg tettet resten av hullene etter elektrikeren.

                                       
17/03 Torsdag
Hadde vi akkurat startet med å mure gassbetong på den ene gavlen da Jonas fikk en telefon om at han måtte hjem å fikse noen saker hjemme så da ble jeg igjen der alene med gassbetong blokkene. Og jeg fikk da kurt litt mens han var borte. Så når han kom igjen fikk vi murt nesten halve gavlen før vi tok kvelden.
På kvelden skulle jeg og Helge på kaffe til Dennis å prate litt om hvordan det gikk og om jeg trivdes og alt sånt.

18/03 Fredag
Startet vi med å mure opp resten av gavlen, så når vi var ferdige med det måtte vi tette igjen dørhullene på gavlen, dekke til muren og rydde ned alt fra stillaset så det skulle bli plass til å få opp murstein. Før det ble helg.
Gavlen er ferdig mura med gassbetong

19/03-20/03 Lørdag-Søndag
Lørdag var jeg på saitsing i Næstved alene siden Caroline jobbet, siden jeg ikke hadde vært og sett helle byen enda men jeg fant ut at det var ikke så mye som jeg manglet å se så det var en rask saitsing. Før det bar hjem igjen å tilbringe resten av dagen foran TV og følge med på alt som gikk av sport i løpet av dagen.
Søndagen har godt med til å skrive blogg som var litt siden pc min har vært klikk de siste ukene også har det blidt litt kles vask.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar