søndag 10. april 2011

Mandag-Tirsdag 21.03-22.03
Mandagen startet i med å mure den andre gavlen, vi kom opp til toppen av vinduet. Da måtte vi ha hjelp med å få på gassbetong drageren som skulle ligge der, men de ble ikke før på tirsdag. Da fikk vi med oss tømrermesteren med å lette de på plass før vi kunne mure opp resten. Men når vi skulle skjære den siste blokken i spisen av gavlen ble strømmen plutselig borte, da hadde vist strømmen i hele gata blitt borte så da var det bare å rydde sammen og reise hjem, det var også kvelden så og vi skulle innom byggeforetningen.

Onsdag-Torsdag 23.03-24.03
Startet vi med å mure opp den langsiden vi hadde satt opp stillas og lastet opp stein på. Vi ble ferdige med selve veggen og skulle ha med oss Dennis på å mure gesims på fredag men siden en av de andre ble syk måtte Jonas være med Tom og jeg Ole.

Fredag 25.03
Hentet Ole meg og vi skulle til et hus der vannrørene hadde frosi og sprengt rørene så 40000liter vann hadde rent utover huset så det så ikke så bra ut der. På tur dit så vi over 15 rådyr på et jorde ved en liten skog. Når vi kom det ”fikk” jeg et hjørne som skulle pusset hvor veggen var nesten 2cm ut av lodd så det tok sin tid. Og når det var gjort var det den andre siden av veggen som var like skjev som den andre siden. Mens jeg gjorde det drev Ole og fikset noen små ting her og der.
Når vi var ferdige for dagen reiste vi for å møte Jonas og Tom siden jeg skulle være med Jonas å hjelpe han med å mure oppe en gavl.

bilder av åsen det så ut før jeg pusset det.



Lørdag 26.03
Gikk rolig for seg med å pakke en bag med noen klær til mamma og pappa til de kom neste helg før jeg skulle til Ole siden han hadde bed meg på middag og for å se landskampen. Der møtte jeg Ole’s onkel eller morbror som han sa og som var Jonas sin morfar, jeg møtte også Ole’s kone og. Vi spilte litt billiard før Ole måtte starte med middagen og jeg og onkelen hans satt å så på tv og diskuterte fotball til middagen ble servert. Under kampen fikk vi desser og jubelen ble høy når Danmark scoret og de sukket enda mer når Norge scoret og jeg kunne juble. Hehe

Søndag 27/03
Ble brukt til å slappe av og rydde litt på rommet. Dennis ringte og forsikret seg om at jeg hadde husket og stilt klokka så jeg ikke skulle komme for sent på jobb på mandag. hehe.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar