søndag 10. april 2011

Mandag-Tirsdag 28/03-29/03
Startet vi med å mure gesimsen men siden kop siden(den korteste siden) skulle vend ut på de 2 første skiftene tok det lenger tid en det gjør te vanlig. Så vi ble ikke ferdige før tirsdagen, og da var det å rydde ned stillaset og å rydde litt rundt den siden av huset så det var klart for snekkeren til å sette inn dører og vinduer. Så startet vi med å sette opp igjen stillaset på den andre langsiden før vi tok kvelden.


Jonas som viser fram sitt "mester stykke"


Kun dører å vinduer som mangler nå så

Onsdag 30/03
Startet vi med å finne ut ca hvor mange stein vi skulle ha før ha de opp på stillaset, jeg startet også med å klippe alle ¾ og ½ steinene vi hadde bruk for så vi skulle slippe å gå og klippe en vær gang vi trengte det. Jonas startet med å mure mens jeg drev med klippingen. Vi ble ferdig med et litte stykke av veggen.

Torsdag 31/03
Regnet det så mye at vi ikke kunne mure så da ble det så vi reiste vi til et hus der det var igjen noe flisarbeid på badet. Det skulle skiftes noen fliser over vasken og silikoneres mellom vegg og gulv. Vi tok med oss resten av filsen som var igjen etter at huse hadde blidt filset for noen uker siden og kjørte det på lageret.

Fredag 01/04
Var det fint vær igjen og vi kunne mure igjen. Jonas kunne ikke dy seg å lure noen av de ansatte siden det var første april. Og han sa at jeg hadde falt ned fra stillaset og brukket beine og de ble helt for styra. Vi fikk murt opp det meste av muren og har igjen kun et lite stykke.
Når vi var ferdige om dagen var det en rask tur innom hjemme før Dennis var så snill å kjøre meg til togstasjon siden det regnet. Jeg skulle inn til København siden mamma og pappa hadde kommet for å være der i helga. Jeg fant hotell de bodde på med en gang og de var glade for å se meg.

Lørdag-Søndag 02/04-03/04
Tok vi en runde rundt i København for å få sett litt mer en bare handlegata noe som var en fin tur siden være var fint og vi fikk sett en del severdigheter også. Det ble så vi spiste middag på Hard Rock cafè, før vi gikk tilbake til hotellet og hotell baren som var vist en av topp 5 av barene i verden når det gjaldt smak på drinkene.
Søndagen brukte vi bare til og bare å rusle litt rundt til de skulle ta toget til flyplassen og jeg hjem igjen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar