lørdag 19. februar 2011

Mandag-Onsdag 07/02-09/02
Startet jeg og Jonas på et hus som vi kommer til å drive på meste parten av tiden som er igjen tenker e. Jonas var faktisk like hell etter ski ferien i frankrike, noe som hadde vært en vellykket tur i hans øyne. Vi startet med å gjøre ferdig det som var igjen inn noe som viste seg å være mer en vi trodde siden vi måtte slipe skjøtene mellom blokkene så det ble glatt og jamt. Så det drev vi på med helt til onsdagen før vi fikk begynt å rydde og kostet ut alt brasket så maleren kan komme inn å få startet.
På turen hjem på mandag hadde bilen til Jonas et lite sammenbrud så den måtte på verksted, så på tirsdag fikk jeg sove lenge mens Jonas måtte opp tidelig for å fikse leie bil og alt det der, men vi fikk igjen bilen til onsdag.

Torsdag-Fredag 10/02-11/02
Fikk vi endelig startet ute på huse med å ha på grunnmurspapp. Klinete greier i grunn, noe som jeg måtte gjøre siden e ikke hadde gjort det før. Når vi var ferdige med det startet vi å kjøre ut paller med tegl slik at vi bare kan starte å mure på mandag. Siden Jonas skulle til Norge for å besøke dama å hadde jobbet lenger på tirsdag tok vi litt tideligere fri.
På kvelden gikk vi på diskoteket for å spille billiard å prate mer med de vi ble kjent med føre gang. Vil si at kvelden var en fin kveld helt til jeg hadde sovet et par timer og måtte tilbringe resten av natta og deler av fredagen på do, noe som ente med at e ikke kom meg på jobb den dagen. Så det ble en lang og kjedelig dag, men formen kom seg uttover dagen og når jeg fikk i meg litt mat igjen ble det en del bedre også tidelig til kveld så man får en del søvn så.

Lørdag 12/02
Siden jeg følte meg mye bedre tok vi en tur til Bilka(et stort kjøpesenter). Mest bare for å ta en tur å komme seg ut siden det var strålene sol og for å shoppe litt. Noe som for min del førte til en del filmer, så vi har litt å se på om kveldene og sånt.

Søndag 13/02
Sto vi tidlig opp for vi skulle til Lalandia et ferieseter i Rødby, som hadde veldig mange forskjellige ting, men på oss ble det mest bading. Men det var kaldt når vi skulle ut siden det var badebasseng ute også. Etter vi hadde badet tenkte vi at vi skulle bowle men siden det var vente liste på bowlingen reiste vi hjem i stedet. Og slappet av resten av kvelden og skrive blogg, noe som førte til at pc-laderen min kortsluttet å seg ikke fikk lagt ut noe på bloggen min før nå som jeg har fått fikset den igjen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar