søndag 6. februar 2011

Uka med Ole =)

Mandag 31/01
Jeg ble hentet av Ole som jeg skulle være med hele uka siden Jonas er på ski ferie husker ikke hvor men. Jeg og Ole reiste ut til der jeg og Jonas hadde jobbet før helga for å gjøre oss ferdige og jeg måtte vise vei, og vi fant fram faktisk. Der fikk jeg mure igjen det dørhullet som var igjen alene mens Ole drev på med noe flisarbeid og fikset sålebenkene på de andre vinduene. Når vi var på tur hjem fikk jeg melding av Caroline om at hun skulle bytte rom. Men når jeg kom hjem og skulle hjelpe henne med å flytte fikk vi vite at det var jeg som skulle flytte, så jeg måtte pakke alt i en fei å bytte til et enda mindre rom. Sikker på at dette må være det minste rommet på helle snippen. Men e har nå funnet meg til rette her og sjøl om rommet er rosa og deler kjøkken med naboen, men syns det verste er at e må bytte rom igjen om en måned eller noe sånt, rart system dette her spør du nå meg men jaja.

Er ikke så mye, men man må begynne i det små.
Som sagt en del mindre ja

Stua, litt mindre TV men flat-skjerm

Onsdag-Fredag 02/02-04/02
Skulle vi fikse noe i en leilighet der det hadde vært en liten brann. Vi skulle pusse noe av taket og litt på ene veggen der pussen hadde falt av på grunn av varmen. Å pusse taket var utrolig tungt og slitsomt i grunn siden man gikk å så opp i taket hele tiden slik at man ble så stiv i naken og skuldrene.  Siden vi ikke ble ferdige på onsdag så fortsette vi både torsdag og fredag. Men på torsdag var vi en tur i København fra morgenen av der vi skulle pusse en kant under en teglsteinsmur de hadde mura for litt siden. På torsdags kvelden sjekket vi ut diskoteket igjen å denne gangen var det flere folk der så vi kom i prat med noen og spilte litt billiard. Men det virket ikke til at alle bodde her på snippen så vi får se om vi ser de igjen på torsdag igjen, trivelige folk i alle fall. På fredagen var det igjen litt pussing også måtte vi rydde opp etter oss får vi dro for å mure noen søyler på at hus som Ole har jobbet en del på.
Pussing av tak, det grå feltet til høyre er ferdigt pussa og det hvite til venstre er flislim så det sitter bedre


Lørdag-Søndag 05/02-06/02
På lørdagen hadde jeg tenkt meg en tur ned i byen å se meg litt rundt på egen hånd siden Caroline hadde jobb helg, men det blåste slik at man trodde det nærmest var storm ute. Så da ble det film og avslapning hele dagen og søndagen gikk med til å vaske klær, så alt i alt ei rolig å fin helg.

1 kommentar:

  1. Strålende at du legger ut bilder av det du gjør, Marius! Det kommer du til å ha igjen for på fagprøva. Synd at du måtte bytte rom. Det visste jeg faktisk ikke. Men bra at du tar det så fint. det viser at du er tilpasningsdyktig!

    SvarSlett