søndag 30. januar 2011

Mandag 24/01
Startet med at Dennis hentet meg og kjørte meg til Ole siden jeg skulle jobbe med han for Jonas hadde blitt syk. Jeg og Ole skulle jobbe på et sommerhus som skulle pusses opp litt. Vi startet med å mure igjen noen vinduer, før vi renset vegene for gammel puss på det romme vi skulle filse(samme som puss bare mye glattere) som senere skulle males.

Før veggen var filsa
Veggen til venstre er ikke filsa mens den til høyre er filsa.

Ferdigt filsa og klart for å bli mala.

Tirsdag 25/01
Ble jeg hentet av Thomas siden Jonas fortsatt var syk. Vi hentet teglstein som jeg og Jonas hadde bestilt til resten av dør og vindus hullene. Så vi fortsatte bare å mure på det + noen småtteri inne siden maleren skule komme dagen etter på. Vi fikk murt halve veggen og satt av det vi trengte av tegl der og mørtel før vi kjørte resten på lageret før vi tok kvelden.
Caroline skulle til besteforeldrene sine igjen så da ble det et litte besøk på pizza restauranten rett over veien her.

Er lett å se va som er nytt og va som er gammelt. Og der hvor vinduer er var det en dør før.


Onsdag 26/01
Var Jonas blitt frisk igjen så vi fortsatte med det jeg og Thomas hadde drevet med å gjorde ferdig den veggen, å gjorde klar det andre hullet med og skjære ut gamle teglstein så vi skulle få forbant på det og.

Har ikke bilde etter at e hadde skjært ut de steinene som ska bort men det kommer etter vært.


Torsdag 27/01
Var det for kaldt at vi kunne mure tegl. Er faktisk vinter så smått enda her og. Så vi skulle gjøre noe i et vanlig bolig hus men der var ikke elektrikeren ferdig så vi fikk beskjed om at vi skulle hjelpe Thomas og Tom med å mure gassbetong på et nytt leger til Lidel. Å Jonas gikk hele dagen å pratet om hvor godt det skulle bli å reise ei uke på ski ferie mens vi måtte jobbe.

Fredag 28/01
Ble jeg hentet av Dennis og Morten lærlingen til Dennis og kjørte oss til et hus som de har murt en del på, og der møtte vi Daniel som vi skulle være med resten av dagen. Vi skulle mure noen sålebenker og litt i den ene gavlveggen. Så det fikk jeg og Morten gjøre. Vi ble på spandert kake av ho som eier huset å, studentkake kalte de den men god var den.

Lørdag  og Søndag 29-30/01
Lørdag skjedde det ikke så veldig mye. Det eneste som skjedde i grunn var at vi var ute og spiste og var på kino (The Green Hornet 3D) vart nå små tullete i hode tå detta 3D opplegge e men.
Søndagen har godt med til å vaske å slappe av.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar