søndag 23. januar 2011

Torsdag 20/01
Reiste vi for å fuge og sparkle siden det skulle være klart nå, noe som det også var. Fugingen gikk greit, men før vi kunne sparkle måtte vi hjelpe snikerne med å flytte kjøkkeninnredningen som sto i gangen. Når det var gjord så vi at det var et slags gummibelegg der som vi måtte skrape bort før vi kunne prime og sparkle.
Om kvelden skulle jeg, Dennis, Jonas og dama til Jonas ut å spise før vi skulle på kino(Season of the Witch). Og det ble e hyggelig kveld med mye prating og en liten tur ut etter vi var på kino(som vi ikke får lov til å nevne så mye om).

Fredag 21/01
Fikk jeg beske om og bare starte med å legge fliser, noe som endte med at jeg fikk lov til å legge hele gulvet for meg selv. Mens Jonas silikonerte og støpte en skråkant uten for døra ute.  Det ble en nokså tidelig kveld på både meg å Caroline siden hun skulle på jobb og jeg skulle hjelpe Dennis med noe.

Lørdag 22/01
Siden jeg ikke skulle hjelpe Dennis før 11 så sov jeg nokså lenge, noe som var veldig godt. Vi skulle bare gjøre i stand noe småtteri til mandag som han syns det var godt å få gjort å få litt hjelp til. Jeg å Caroline skulle ha biff og pomfri til middag, men siden vi ikke har stekeovn måtte jeg på en take away restaurant som er likke bortenfor så vi fikk oss pomfri.

1 kommentar:

  1. Hei, Marius! Nå har vi nettopp prata på telefonen, så jeg vet jo at du har det bra. Veldig bra at du har blitt kjent med noen dansker, slik at du blir kjent med kulturen. Viktig del av et slikt opphold, det.

    SvarSlett